Hårbørsten du bare MÅ ha

Jeg har brukt den originale Tangle Teezeren i litt over et halvt år nå, og kunne ikke vært mer fornøyd. Det var en hårbørsterevolusjon når jeg først oppdaget den, særlig fordi jeg har extensions. Tangle Teezer er virkelig en drøm når det gjelder å løse opp floker – raskt og smertefritt. Her om dagen fikk jeg en ny versjon av TT i en goodiebag – nemlig Elite Salon. Den originale er jo superbra, så jeg var veldig spent på å prøve den nye. 

Tangle Teezer Salon Elite har litt mer standhaftige “tenner” som gjør at den grer fortere gjennom et stort extensionshår. Den er også større, som gjør at den passer bra til tykkere hår. Ofte kan den originale virke litt liten, og selv om den går som en drøm, så føler jeg at jeg må gre gjennom håret en del ganger for å komme igjennom alt.

Elite Salon er rett og slett litt hardere, tar litt mer tak i håret og er diggere å holde i. Jeg tror at hvis du har extensions så blir du positivt overrasket over Salon Elite, fordi den gjør prosessen litt kjappere. Har du vanlig hår, kan du gå begge veier. Om du liker at børsten tar litt mer tak i håret, så ville jeg gått for Salon Elite. 

Akkurat nå er det faktisk stort salg på Tangle Teezers på blivakker, og du får kjøp Salon Elite til -40% HER, og den originale til -34% HER. Ellers finner du alle sammen i forskjellige mønster og design samlet HER

Har du Tangle Teezer? Hva synes du?

Inneholder affiliatelinks

3 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke helt hypen når det gjelder Tangle Teezer’n. Jeg har orginalen selv og spør du meg er den ganske dårlig og gjør absolutt ikke det den lover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg