Deliciously scented body faves

Jeg er helt besatt av lukter, særlig hvis de er søte og lukter frukt eller snop. Det er kanskje en av grunnene til at dette har blitt to favoritter hos meg. Før var jeg ikke så opptatt av shower gels, who cares liksom – men faen – den her lukter tyggegummi! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, denne Herbal Bodywash’en er en blanding av sjasmine, fersken og villrose, men den lukter snop! Jeg blir i godt humør hver gang jeg vasker meg med den, har aldri hatt noe som lukter så godt i dusjen før. Virker som den har en aromaterapeutisk virkning på meg, og så gir den bare ekstra velvære. Tørker heller ikke ut kroppen, noe som er et ekstra pluss. Du finner den her.

Hempz Fresh Coconut & Watermelon Body Moisturizer (aff. link), altså kokosnøtt og vannmelon, lukter jo også veldig digg. Men den lukter veldig kraftig og veldig mye vannmelon, så om du liker naturlige dufter så er ikke dette noe for deg. Kjæresten min elsker den derimot, og det gjør jeg også. Den inneholder Shea Butter, Ginseng ekstrakt, Vitamin A, C og E som beskytter mot frie radikaler. Den er også vegansk, glutenfri og inneholder 100% ren økologisk hempfrøolje.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg