“Passionate” make up look


Denne månedens look fra Make Up Store heter “Passionate”, en mørk og romantisk look. Smokey øyne og sensuelle, glossy lepper. Jeg liker spesielt ombre effekten på leppene, det gir en dybde til looken. Kanskje du kan prøve noe lignende til Valentinsdagen? ♥

/This month’s look from Make Up Store is called “Passionate,” a dark and romantic look. Smokey eyes and sensual, glossy lips. I like the ombre effect on the lips, as it gives a bit of depth to the look. Maybe you can try something similar to Valentine’s Day?


For å få denne looken på leppene har jeg lagt en mørk leppestift rundt leppene uten å fylle ut midten. Deretter tok jeg en veldig rød leppestift og påførte denne i midten og litt ut i den mørke fargen for å jevne ut overgangene. Til slutt påførte jeg en rød shimmer lipgloss i midten av leppene.


Jeg brukte denne sminken fra Make Up Store:

/I’ve used this make up from Make Up Store:

Microshadow Muffin, Microshadow Kakaow, Microshadow Pollution, Lipgloss Amaranth, Slim lipstick 406 Matte, Lipstick Watermelon, Eyeliner Not So Dark


Synes dere det er gøy med sånne innlegg? Hva synes du om looken?

Sponsede produkter

13 kommentarer

Siste innlegg