Teddy coat & ripped jeans


Top SheInside // Shoes Converse here // Coat Surface to Air // Jeans Bik Bok // Bag Marc by Marc Jacobs

I dag har det vært helt nydelig vær i Oslo, og jeg kjenner at det er forandringer i luften. Jeg merker det på hele kroppen når vi er i ferd med å endre årstider, og det er så herlig. Jeg er ikke sånn som liker fint vær hele tiden – jeg synes det er fint med kontraster – men nå skal det bli digg med litt varmere tider. Se for deg åpne sko og pumps, lette kjoler, skjørt og vårjakker. Ahh ♥

Mamma kom seg forresten ikke hjem til Haugesund igjen i dag – på grunn av streiken var jo alle innlandsreiser kansellert. For et kaos! Jeg er glad jeg ikke skal noe viktig sted nå, synes synd på alle de som er ute og reiser og ikke kommer noe sted. Men jeg ville ha mamsen her lenger, så det passet bra for meg, hehe. Nå har vi akkurat spist et herremåltid (mamma er kokk, og en jækla god en), så nå ligger alle i hver sin kant av leiligheten og fordøyer dette – Anders foran tv og ser Liverpool-kamp, selvfølgelig. Jeg sitter på soverommet og har House-maraton. Har lagd meg frosne bananer med flytende mørk sjokolade og kokos, holder meg nemlig snopefri denne uken. Men det er utrolig godt, da! Jeg skal prøve å være mer oppfinnsom på sånn her altså, sunn snacks smaker jo også veldig godt!

 

Følg meg gjerne på Instagram for bloggoppdateringer ♥ – @heidichic


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg