Baseball shirt




Baseball tee junkyard.no HERE // Adidas leather shorts junkyard.no HERE // Timberland boots HERE // Trench coat Bik Bok // Back pack ZARA

Jeg fikk tilbud om å bli med til Kollen i dag for å se på Verdenscupen, men noe i meg trives bare ikke på fjellet og i snøen. Tror det er den lille amerikaneren inni meg som synes det blir for erkenorskt, men så er jeg ikke akkurat et friluftsmenneske heller. Har knapt nok klær til å klare meg på fjellet! Men jeg gråter når vi får gull, altså. I’m a sucker for big dreams. Så jeg sitter inne med en kopp kakao og radioen på full guffe. Uansett så har jeg nok å gjøre her hjemme i dag. Store forandringer på gang, hjelp. Mer om det senere.

Baseballskjorten jeg har på meg er forresten fra herrekolleksjonen til Junkyard, jeg har den i størrelse XS, samme med skinnskjortsen fra Adidas.

16 kommentarer

Siste innlegg