Girls be like…




…got my nails done.

 

Jeg ble skikkelig happy når jeg fant ut at jeg kunne ta vanlig neglelakk oppå akrylneglene mine, uten at de blir ødelagt. Da kan jeg bytte litt på farger av og til. Utrolig digg å ha lange negler, love it! Jeg har bare hatt det én gang før, så jeg er ekstra excited, hehe. Jeg går til Yvonne på Omerta i Oslo, superflink negledesigner.

Jeg har fått mange forespørsler om sminken min i det siste, og om jeg kan lage en sminkevideo. Dette kan jeg gjerne gjøre, jeg må bare finne ut hvordan jeg filmer uten hjelp fra andre. Når jeg hadde det andre speilløse kameraet så var det så enkelt, og da lagde jeg jo en del videoer. Men nå er det altfor lenge siden, så jeg skal prøve så godt jeg kan å fikse en bra video.

Hva skal dere denne lørdagen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg