Faux fur & Timbs


Faux fur Chicwish HERE // Sweater SheInside HERE // Timberland boots Zalando.no HERE // Backpack ZARA (ad links)

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

Hallaoen 🙂 I natt har jeg sovet som et lite lam, og akkurat nå sitter jeg og venter på at Anders skal komme innom med den beste frokosten – McToast! Mmm. Veldig irriterende at de kun serverer det om morgenen! Har litt lyst å dra på kino senere i dag, må sjekke om det er noe gøy som går. Hva skjedde forresten med det verste snøværet som kom her om dagen? Dagen før var det vår omtrent, og så våknet jeg opp til en snøstorm, og selvfølgelig var alle trikker kjempeforsinket. Det var en hyggelig morgen… Men nå fikk jeg iallefall muligheten til å bruke den nye fuskepelsen min, var den ikke kul?! ♥

JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
9 kommentarer

Siste innlegg