The naked eye

Måtte bare anbefale dere et dagligdags produkt som sikkert mange bruker hver dag – nemlig øyensminkefjerner. Jeg har brukt Simple en stund, men jeg måtte bruke så store mengder for å få en grei effekt, så det ble ikke så økonomisk uansett. I tillegg måtte jeg dra mye med bomull under øynene for å få bort alt, noe som absolutt ikke er bra for den tynne huden under øynene.

Nå har jeg lagt min elsk på Gentle Eye Makeup Remover fra glo therapeutics. Den er oljefri, men fjerner skånsomt og enkelt øyensminken, til og med vannfast sminke. Det er så digg å slippe å stresse for å få av sminken! Den er både allergi- og klinisk testet for å være ikke-irriterende for den sarte huden under øyet.

Den inneholder Aloe Vera som er sterkt anti-inflammatorisk og som helbreder og fukter betent hud. Aloe Vera har også evnen til å stimulere kollagen og elastin-syntesen og hjelpe til å fjerne døde hudceller. Gentle Eye Makeup Remover inneholder også Hyaluronsyre, Sakkarid isomerat, Lavendel og grønn te, som alle har fordelaktige egenskaper for huden.

Viktig å velge produkter som er effektive og bra for huden! Hvilken øyesminkefjerner bruker du?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg