2nd One



Sneakers HERE // Jeans 2ndOne (old) // Knit sweater Weekday (old) // Faux fur and bag ZARA

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

I går var jeg med Kaja, så da var hun fotograf 🙂 Er så lenge siden jeg har sett henne nå, så det var godt å få litt kvalitetstid. Først tok vi en kaffe på Majorstuen, så dro vi og kjøpte gardiner o.l. til den nye leiligheten min. Fikk også en dritkul innflytningsgave av Kaja, hoho, den må jeg vise dere en gang. Holder fortsatt på å rydde ut av esker med ueeeeendelig mye ting. Jeg kan ikke skjønne at jeg har så mye TING – jeg kunne seriøst være med på Ekstreme Samlere. Nå prøver jeg å kaste alt jeg ikke har bruk for, det er jo ikke akkurat store leiligheten, så det er langt i fra plass til alt her.

Tenk at det er påske nå da, folkens! Kjempekos! Jeg skal bare bli i Oslo i påsken. Drar kanskje en liten tur til Sverige, Kaja og jeg har så lyst å dra på Liseberg! Å, det hadde vært gøy.

Hva skal du i påsken?

9 kommentarer

Siste innlegg