Game night

I påsken hadde vi spillkveld hos Tom og Trine, og det var så moro! Elsker brettspill, og særlig Ryktet Går, som jeg aldri hadde spilt før, var sykt lættis! Tegneskillza varierte for å si det sånn, og det som egentlig skulle være en engel endte opp som brødpapir, haha!

Anders tegnte en engel, som jeg var sikker på at var en matador, altså en tyrefekter. Da ga jeg gjetningen min videre til Kaja som hun skulle tegne. Men hun visste ikke hva en matador var, lol, så hun tegnte dette:

En fugl = mat + en dør (door)? Hahaha! Da gjettet Fredrik dette:

Loool, jeg holdt på å miste pusten av latter da vi ramset opp “historiene” etterpå.


Haha, game night rooocks!

Nå sitter jeg her i leiligheten min og ser på Bad Girls Club. I helgen så jeg hele sesong 9, og OMG – these bitches are cray, cray!! Har dere sett det programmet? De slåss i hver jævla episode – sick!

 photo giphy_zps1m2gun6v.gif

Har dere hatt en fin påske?

4 kommentarer
    1. Hahaha, Ryktet Går er dritmorsomt! spilte det for første gang i påsken jeg også, det ble latter til tårene sprutet på oss alle sammen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg