Kim inspired glam



I går ble jeg angrepet av en helsikes influensa, så nå er jeg helt ferdig i formen! Alt gjør vondt, til og med å sitte på dataen. Heldigvis hadde jeg noen gamle bilder på pcen som jeg kunne dele med dere, for det frister ikke å glamme seg opp i dag. Denne looken er litt inspirert av Kim Kardashian, spesielt leppene. Kim bruker liplineren Stripdown fra MAC, samme som jeg har brukt her.

 

På leppene: MAC lipliner # Naked, MAC lipliner # Stripdown, NYX Pump it Up # Kim

På øynene: Make Up Store Liquid Eyeliner, Urban Decay Naked2 # HalfBaked og # Snakebite

Foundation: glominerals Satin II # Golden og # Naturalfair, TiKei mineralpudder # P3

Contour: Anastasia Beverly Hills Contour Kit # Light (ad links)

 

Nå skal jeg prøve å bli frisk, se på The Real Housewives of Melbourne og spise barnemat! <3 Snakkes!

5 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig fin blogg du har og du virker som det samme! Jeg måtte bare legge igjen en kommentar, og jeg håper at du kan gjøre det på min blogg også! Ha en super fin uke videre! Stå på med bloggingen! Klem fra meg!

    2. Så pen du er 🙂 jeg skal bestille det contour kittet, hadde vært så fint om du kunne lagd en video, eller et innlegg om hvilken farge man burde legge hvor på ansiktet for best mulig resultat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg