How I do my lips

Først av alt, før du skal legge en leppestift og/eller lipliner, er det viktig å ha et godt utgangspunkt. Hvis du har tørre og sprukne lepper vil det ikke se bra ut med sminke på. Derfor bruker jeg alltid Lip Revival fra glo therapeutics. Enten lar jeg den tørke inn før jeg påfører leppestift, eller bare lar den være litt på og så tørker den av hvis jeg har dårlig tid. Den fungerer uansett kjempe bra! Lip Revival stimulerer kollagenproduksjonen i leppene, gir volum, fuktighet og jevner dem ut. Helt perfekt for tørre og sprukne lepper, og du kan se tydelig forskjell på leppene etter kun fem minutter.

Etter at jeg har tilført fuktighet til leppene, fyller jeg dem ut med Lip Filler Pen. Hvis du skal jukse litt og lage leppene dine større, kan du først fylle dem ut med denne og deretter legge på lipliner med farge. På denne måten vil det se mer naturlig ut. Lip Filler Pen er en leppeprimer som sletter ut og fyller ut de fine leppelinjene, hindrer at fargen fra leppestift etc. sklir ut, tilfører fuktighet og forbedrer hudes elastisitet. Den gjør rett og slett resultatet finere og jevnere, og forlenger varigheten av leppesminken.

Jeg bruker mest liplinere for tiden, fordi de blir så fine og matte, og sitter lenge på. Jeg bare elsker Native fra glominerals, er ikke fargen helt nydelig?! Den er linjeutfyllende og fuktighetsgivende, og holder veldig lenge på.

 

Voila!

16 kommentarer

Siste innlegg