STYLEmag sommer lansering

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

I dag morges var jeg på lansering av sommerutgaven til STYLEmag. Det foregikk på Food Court på Steen og Strøm, og vi fikk masse deilig mat og juice til frokost. Vi fikk med oss den nyeste utgaven til STYLEmag og masse annet fint, gleder meg til å titte oppi det etterpå ♥

Etterpå var jeg i sentrum og handlet litt treningstøy, hjelper alltid litt på motivasjonen å ha noe nytt tøy 🙂 Jeg har sovet altfor lite og trent altfor mye i det siste, så jeg kjenner at jeg er maks sliten nå, lurer på om jeg holder på å bli syk :S Derfor lurer jeg på om jeg skal ta det litt chill i dag… Verste er å bli syk når en er midt i en god periode. Jeg skal handle møbler til leiligheten litt senere i dag også, og da er det greit å ha litt energi til å løfte!

Håper dere har en fin tirsdag ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg