High neck



//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

Nå har jeg akkurat spilt inn en sminkevideo, som forhåpentligvis er bra nok til å legge ut. Gøy å begynne å filme igjen faktisk, er lenge siden nå! Kjenner også at jeg begynner å brygge på noe forkjølelse, og jeg håper for all del det går bort i løpet av helgen. Det var så utrolig kaldt ute i går, så det er sikkert derfor. Nå skal jeg se igjennom filmmaterialet og forhåpentligvis begynne å redigere det. Så skal jeg spise hjemmelaget pizza og slappe av med Svenske Hollywoodfruer. Jeg spoler som regel kun forbi de andre fruene for å få med meg Gunillas nye påfunn.

xx

Heels Nelly HERE

Turtleneck bodysuit Bik Bok (similar HERE)

Skirt Bershka (old)

Bag ZARA old

8 kommentarer

Siste innlegg