Er du klar for sommeren?

Annonse

Veet Spawax kommer til å være min kompanjong denne sommeren, bokstavelig talt – og det får meg til å føle meg lettet på vegne av legger og armhuler, haha. Det er utrolig herlig å slippe å tenke på at håret vokser ut på noen uker, når en skal gå mesteparten av tiden i lette klær. Det er veldig koselig å gjøre det hjemme også synes jeg, og hvis en kan spare så mye penger på å gjøre det hjemme versus i en salong, så hvorfor ikke? Kanskje du kan invitere venninnene dine på besøk og ha en voksekveld med eller uten noen glass sprudlevann, for å gjøre det ekstra gøy ♥

 

♥ Slik fungerer den nye Spa Waxen fra Veet:

1. Legg oppi voksskiver:

2. Sett kontakten i veggen og ta på lokket.

3. Vent i 30 minutter, da har voksen perfekt temperatur.

4. Ta en god del voks på spatelen:

5. Påfør i hårets retning et lag som er like tykt som et appelsinskall (det skal være mye tykkere enn “vanlig” voks)

6. Vent 30-60 sekunder.

7. Riv opp en flik av voksen nederst på voksstripen. Stram huden med en hånd og riv av voksen fort mot hårets retning.

Resultat: Silkemyke legger! Jeg synes Spawax er den enkleste og minst grisete hjemmevoksen jeg har prøvd, og du kan spare mye penger på å gjøre det hjemme i motsetning til å dra i salong. I tillegg er det herlig å slippe å bruke strips til å fjerne voksen med, du drar bare i selve voksen for å fjerne hårene.

Konkurranse:

 

Jeg vil gjerne minne dere på konkurransen om å bli Miss Veet 2015, hvor du kan vinne tittelen og maaange flotte produkter fra Veet. Vinneren kåres i begynnelsen av august. Det eneste du må gjøre for å bli med i konkurransen er å laste opp en kort vidoesnutt på Instagram og bruke hashtaggene #MissVeet2015NO og #Whatbeautyfeelsliketome . 

Her kan du for eksempel lage en kort snutt fra et vakkert sted du er på ferie, at du er ute på en løpetur, et vakkert smil eller andre ting du anser som vakkert for DEG. Jeg gleder meg til å se hva dere lager 🙂 

Følg gjerne Veet på Facebook HER for å få historier, tips, triks og vitser. Alt fra skjønnhet og hårfjerning og det som hører til ♥

7 kommentarer
    1. Hei, må bare si at du ble så utrolig nydelig på håret:) er det matrix farger de har brukt for å korrigere fargen din kald? på forhånd takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg