En kveld på TL-akademiet

Loool, fant ikke ut at Ane viste rumpa før jeg sjekket bildene etterpå! June, Agnes Lovise, Ane, meg, Astrid Helen og Hao

I går kveld var jeg på TL-akademiet med en del andre bloggere, og det var kjempehyggelig! Vi ble skjemt bort med sushi, nydelige cupcakes og spamanikyrer. Tone Lise holdt et inspirerende foredrag om hvordan hun startet fra scratch til å drive sin egen skole, og vi fikk også undervisning i hvordan legge på falske vipper, av Agnes Louise. Jeg fikk lagt Gelish oppå akrylneglene mine, i fargen Shake It ‘Til You Samba. Skikkelig neonrosa, I love it!

Jeg er fortsatt litt syk med halsbetennelse, blæh, men jeg skal på Pilates med Kaja nå, håper det hjelper litt på formen. Ha en fin torsdag! 🙂

Foto: June, Ane, Astrid Helen og meg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg