Fotokurs med Side2

I dag var jeg på fotokurs på Grand Hotel

i regi av Side2, noe som var veldig interessant og lærerikt! Det er så mangt en må kunne når en skal ta profesjonelle bilder, og i løpet av de tre årene jeg har blogget har heldigvis bildene blitt bedre og bedre jo mer jeg har lært. Men likevel fikk jeg lært mer om lukkertid, blender, iso og andre ting i dag, som jeg ikke kunne fra før av. Det er veldig gøy og inspirerende å dra på slike ting og få litt tips. Hverdagen består jo stort sett av å ta bilder når en blogger, så det er absolutt nødvendig å kunne litt om det. Vi fikk også nydelig mat og desserter som vi selvfølgelig tok bilder av før vi spiste, lol 🙂



Stina og Alexandra

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg