Body Shop summer faves

Body Shop har uendelig med nydelige og velduftende produkter, og siden jeg har så mye derfra tenkte jeg å vise dere mine sommerfavoritter.

Fordi de lukter helt… amazing. Dette nye Body Butteret lukter Love-brus, hvis noen 90-talls kids husker den.

De to første produktene fra Honey Bronze er geniale for å få en fin brun glød, og de kan vaskes bort. Den ene er til bena og den andre til ansiktet. Den til ansiktet er fin hvis du ikke vil ha på foundation, men bare ha en skikkelig glødende, solbrun hud. Pink Grapefruit håndkremen er kjempe god og fuktighetsgivende, og den lukter altså av min favorittfrukt!

Mmm… Mango. Beautifying oil pleier jeg å bruke på leggene og andre steder jeg har veldig tørr hud. Sorbeten er mye lettere enn body butter, så den er en all round krem som jeg liker å bruke når jeg må kle på meg raskt og ikke har tid til å vente på at ting trekker inn. Den trekker nemlig inn veldig fort. BB Creamen gir ikke så mye dekning, men den er fin på ferie for eksempel når en bare skal valse rundt og være naturlig (men ikke helt da:P).

Har du noen favorittprodukter fra Body Shop? Fortell!

8 kommentarer
    1. The body shop sine produkter er helt fantastisk, men det er en stund siden sist jeg kjøpte noe der. Kanskje jeg skal teste ut noe av dette?. Fine bilder btw 🙂
      Ønsker deg en herlig uke 🙂

    2. JuliaSofie: Åh, lenge siden jeg har testet Oliven Body butteret, husker ikke hvordan det lukter! Må ta meg en tur innom Body Shop og teste 🙂 Ja, elsker lukten av mango!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg