Mys på Lektern

I dag var jeg på Lektern med godeste Stephanie og spiste litt og hadde litt girl talk. Kjenner jeg blir mer og mer glad i denne jenta for hver gang jeg treffer henne, hun er bare så god <3 Jeg er ganske klomsete når det gjelder å komme i kontakt med jenter, så det er godt at Stephanie er stikk motsatt og så åpen, for da blir jeg også det. Sitter og lurer mye på ferieplaner i sommer, Stephanie vil ha meg med til Fillipinene og jeg kjenner jeg har så veldig lyst. Hadde vært utrolig godt å kommet seg bort for noen uker, og glemt alt her hjemme for en stund. Wææ, hva skal jeg gjøre. Må sjekke litt flypriser og ta en beslutning snart.

Sweetie!

Antrekksbilder kommer later 🙂

5 kommentarer
    1. Elsker håret! Lirer på hvor du har kjøpt den toppen? Syns Philipine høres litt skummel ut.. Har en venn som reiste der med hans filippinske kjæreste og hennes familie og han ble ranet av lokale fordi de trodde han var rik. I tilleg så er ikke de så vant med turister sa de imotsetning til Thailand for eks 😛

    2. Silje Mari: Takk! Åh, ja, det er sånne ting jeg også er redd for. Har sett alt for mye dokumentarer og Locked Up Abroad, haha. Men bra at du sier det, det er jo noe å vurdere. Det er som du sier mindre turisme der i forhold til Thailand, og en får vel nok oppmerksomhet som blond der nede. Hm..

    3. Så utrolig koselig! Jeg hadde dratt hvis jeg var deg, man lever bare engang #yolo 😀 Jeg håper du finner rimelige billetter 🙂

    4. Chioma: Jaaa, jeg står mellom YOLO og holde meg trygt og godt hjemme, haha. Er jo et pluss hvis en finner rimelige billetter, ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg