Berlin arrival

Vi ankom Berlin cirka 11.30 i dag, deretter var det rett på mat og shopping, mmm..<3 Det er Fashion Week i Berlin, og dermed er det ekstra god stemning og ekstra velkledde mennesker på gatene. Som dere kanskje har fått med dere, så er jeg litt av en ølfan, og jeg kødder ikke når jeg sier at det finnes en ØL AKSJE BAR her, hvor prisene på øl oppfører seg akkurat som på en børs: jo mer en type øl er etterspurt, jo mer går prisen opp, og omvendt. Om jeg skal der?? JA! 

Nå skal jeg slappe litt av, så kle meg om i mine nye innkjøp fra ZARA og Bershka, og så er det ut på byen igjen.

Noen bilder av hotellrommet vårt (Sana Hotel):


Følg meg gjerne på Snapchat for mer Berlin-oppdateringer: heidichic

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg