All black

Helsort antrekk fra Berlin.





I dag har jeg hatt en hyggelig dag, først var jeg innom noen PR-byråer, så møtte jeg Kris og spiste frokost på Smoothie Exchange. Anbefaler virkelig Acai Energy med soyaprotein om du ønsker en litt mer fyldig smoothie, veldig god! Etterpå gikk vi en liten tur. Nå har jeg nettopp vært på Byporten og hentet sminke fra Make Up Store, gleder meg til å sjekke det ut. Og så har jeg handlet inn litt diverse til sydenturen, self tan, negletipper osv. Gleder meg masse til å reise, skal bli så godt med sol og varme. Sommeren har ikke akkurat vært det store her hjemme.

I’m wearing:

Blazer NLY design by Victoria Törnegren HERE

Sunglasses Le Specs HERE

Sneakers Nike

Bag and dress ZARA

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg