Naked Naiveté

Det er kanskje ikke alle som vil tenke på at høsten er her om en liten stund, men den bringer også med seg nye trender som er spennende. Jeg har testet noen av lakkene i den nye høstkolleksjonen til Vinylux, som heter Contradictions Collection. I denne kolleksjonen finner du ikke bare mørke farger som er typisk høst/vinter, men også lyse, kalde pastellfarger. Jeg synes det er supert – på den måten får en mer forandring, og pasteller er uansett fint å bruke året rundt! 

#195 Naked Naiveté, Weekly Top Coat & SolarOil


Denne har jeg lagt tre lag med for å få den helt opaque, og et lag Weekly Top Coat – en trenger ikke underlakk med Vinylux. Det er lurt å bruke en negleolje etter at neglelakken har tørket, da den pleier neglebåndene, men også trekker ned i neglelakken og gjør den mindre porøs og mer holdbar. Oljen kan du påføre hver dag om du vil.

Jeg kommer til å poste mer så snart jeg har prøvd noen av de andre fargene 🙂

6 kommentarer
    1. Nydelig farge, og ikke minst nydelige negler!
      Jeg hater mine negler så har aldri vært noe fan av neglelakk, så suger i å ta det på 🙁 har sjelvinger i hendene så gjør vell ikke saken noe bedre, hahha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg