Arriving in Valencia

 photo valencia_zpstsp6fxto.jpg 

Snapchat: heidichic

 

 photo room service melia valencia-2_zpsbvzsoyfw.jpg  photo room service melia valencia-3_zps3tsntxnw.jpg

Vi var rimelig slitne i går kveld da vi kom frem, etter den varmeste flyturen ever, ikke minst tyngste bagasjen ever (8 kilo overvekt som vi hadde fordelt litt overalt i håndbagasjen) og en kjøretur til et sted som ikke lå inne på GPS’en. Det er alltid gøy, med femfeltsveier i en storby. Dermed ble det bare room service og sesongpremieren av I am Cait, så sloknet vi hardt like etter det. Men herregud, helt nydelig å komme hit!

Jeg våknet for litt siden faktisk, nå er klokken 04.40, og jeg er lys våken. Typisk. Får alltid så rar døgnrytme når jeg drar på ferie. Nå sitter jeg bare og gleder meg ihjel til hotellfrokosten som jeg tror er helt fabelaktig her, kan ikke klokka gå raskere??! Når jeg først setter i gang med min overaktive hjerne midt på natten så er det null håp for å sove igjen, dessverre. Kløøør i fingrene etter å shoppe også. Jeg får prøve å se litt stand up på Netflix for å få tiden til å gå. Anbefaler Bill Burr, hvis du liker politisk ukorrekt humor (eller bare uansett, han er jævlig morsom). 

See you later 🙂

3 kommentarer
    1. Høres herlig ut. Jeg drar hjem fra ferie nå snart. Har vært i tyrkia i 3 uker, deilig. Kos deg og nyt dagene. Håper frokosten blir slik du har forventet. Ønsker deg en fin dag

    2. Maren: Å, så herlig <3 Godt å komme seg vekk fra Norge, særlig når det er så dårlig vær der! Håper du har hatt en fin ferie! Klem 🙂

    3. Hei! Lurer på om hvor du ser I am cait? og eventuelle andre serier som ikke går på norsk tv. Har prøvd watchtheseries eller hva det nå heter, men får det ikke helt til.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg