Black out

 photo fedora antrekk outfit coulotte bukser1_zpsqnhxkxv9.jpg  photo coulotte bukser-8_zpsolabzedi.jpg photo fedora antrekk outfit coulotte bukser4_zpsg5yvbfov.jpg  photo coulotte bukser_zpsut3tuo7v.jpg  photo fedora antrekk outfit coulotte bukser-15_zpsicvfofkj.jpg  photo fedora antrekk outfit coulotte bukser-14_zpscecutgnc.jpg photo fedora antrekk outfit coulotte bukser2_zpsekoucwfi.jpg  photo fedora antrekk outfit coulotte bukser_zpsk9xzotcv.jpg

Digger disse coulottebuksene fra ZARA! Dressbukser er absolutt det som passer meg best, så jeg tar alle mulige typer jeg kan få tak i. Jeg har gått litt amok på Zara her nede ser jeg, ettersom nesten hele antrekket er der fra. Men det er så billig her nede, umulig å motstå. Jeg tenker allerede litt på høsten når jeg shopper nå, siden den ikke er så forferdelig langt unna. Så jeg prøver å kjøpe ting som kan bli med meg inn i de kaldere dagene. Heldigvis begynner den nye sesongen å komme allerede, det er så spennende å se alt det nye!

Nå skal jeg snart ned på puben og se mitt favorittlag, Liverpool mot Stoke, så jeg må gjøre meg klar. See ya! <3

 

I’m wearing:

Trousers, hat, backpack and heels ZARA // Top Brandy Melville

 

Shop the post:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
9 kommentarer

Siste innlegg