Denim top

 photo bla denim topp zara trend 2015-10_zps6kcywod7.jpg photo bla denim topp zara trend 2015-12_zpsa4rbeqk8.jpg photo bla denim topp zara trend 2015-3_zpsojipkamj.jpg photo bla denim topp zara trend 2015 1_zpsmliidkqc.jpg

Top, trousers and bag ZARA // Sunglasses Bershka 

I går var virkelig litt av en dag. Den begynte bra, med at vi nøt siste dag i Spania, pakket koffertene og spiste på restaurant. Etterpå var det bare å levere inn leiebilen på flyplassen og dra av gårde hjem i 20-tiden. Men da vi kom frem til flyplassen i Murcia og kjørte inn hvor alle de andre leieselskapene var, fant vi ut at det selskapet vi hadde, ikke holdt til på flyplassen. Dermed ble vi stengt inne på stedet, fordi vi ikke hadde billett til å komme oss ut igjen med bilen. Etter mye løping rundt omkring i 30 grader, fikk Anders endelig fatt i billetten, og vi kjørte til en annen adresse som stod på et ark vi hadde fått av leiebilselskapet. Jeg ringte på forhånd, og de sa at adressen stemte. Vi kjører i ti minutter til sentrum, og da vi kommer frem i de smaleste gatene, er det en blindvei med tomme lokaler. OMG. Vi hadde opprinnelig veldig god tid, men nå ser det ut som om vi ikke får sjekket inn koffertene våre engang. Jeg ringer selskapet igjen, og de sier at de holder til rett ved flyplassen. Herre min. Vi kjører tilbake igjen, og får endelig levert inn bilen, og de kjører oss videre til flyplassen. Flott det. Vi sjekker inn bagasjene, og setter oss til å vente. Jeg får melding fra Norwegian – forsinkelse fra 20.05 til 21.30. Nydelig. Ny melding like etter; forsinkelse til 22.30. Enda bedre. Vi skulle egentlig få skyss hjem fra Gardemoen kl 00.00, og nå er vi ikke der før i 2-tiden på natta. I tillegg, når vi går ombord i flyet, ser vi at vi ikke har plass sammen. Ikke nok med det, er det babyer over alt som seriøst skriker hele turen hjem.

Jaja, vi overlevde. Jeg er takknemlig for at det i det hele tatt finnes en flyvemaskin som kan ta meg fra A til B, rimelig raskt. Nå skal jeg snart til frisøren, og jeg gleder meg sånn! See you later 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg