Nike Roshe Run

 photo Nike Roshe Run-2_zpsrap0qqvb.jpg photo Nike Roshe Run-4_zps9t6yzj9i.jpg

Her om dagen fikk jeg disse flotte sneakersene, Nike Roshe Run, fra Junkyard, og jeg gleder meg sånn til å prøve dem på trening i dag! Jeg har allerede testet dem litt hjemme, og de er superlette og nette på føttene. Føttene ser skikkelig petite ut med dem på, og i tillegg så er det veldig godt grep inni, slik at foten ikke sklir. Jeg måtte ha noen sko som var litt mer nøytrale i fargen, siden jeg har så mye farget treningstøy. Gotta match!

Noen synes kanskje det er unødvendig å se bra ut mens en trener, men når en går på et treningssenter som er stappfullt, slik de fleste er i Oslo, er ikke jeg keen på å føle meg som et takras. Egentlig så er jeg ikke keen på det uansett hvor mange folk som er der – har jeg en bedre selvfølelse på trening så presterer jeg bedre. I tillegg hjelper det på motivasjonen med nytt treningstøy. Men jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å gå med det blå håret på trening, tenk hvis blåfargen begynner å renne nedover panna liksom, lol.

10 kommentarer

Siste innlegg