Blåfredag + min favoritt leppefarge

 photo blue hair kylie-7_zpsfzfiymdt.jpg photo blue hair kylie-6_zpsdp0xyjvi.jpg

Dagen i dag har absolutt ikke vært den beste, ble syk i går kveld og har såvidt sovet i natt, så jeg er helt sliiten. Ikke la deg lure av bildene som inneholder noen lag sminke. Med min superconcealer er det så og si umulig å se noen ringer under øynene. Apropos superconcealer, jeg begynte å filme en video i dag der jeg viser noen av mine favoritt skjønnhetskjøp i løpet av sommeren. Dessverre kom kveldssola og ødela hele lyset, men jeg tenker å prøve igjen en annen dag! Jeg kan røpe et av mine favorittkjøp allerede, nemlig den leppefargen jeg har på disse bildene:

 photo blue hair kylie-8_zpsnvclc6oh.jpg

Det er NYX Soft Matte Lip Cream i fargen Abu Dhabi. I tillegg har jeg brukt en lipliner først i lignende farge. Selvfølgelig er leppekremen utsolgt kun to dager etter at jeg bestilte den, så dessverre får jeg ikke linket til den fargen, men dere finner mange flotte farger her som ligner. Jeg elsker den matte finishen, i tillegg tørker den ikke ut leppene!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg