Sporty suit

 photo sporty suit spice blatt har blue hair-12_zpsrdqbzzci.jpg photo sporty suit spice blatt har blue hair1_zpsvtrgzhf8.jpg photo sporty suit spice blatt har blue hair_zpsboji2ma4.jpg photo sporty suit spice blatt har blue hair-13_zpsrnl7c5x4.jpg photo sporty suit spice blatt har blue hair-6_zpsecoqmpiy.jpg photo sporty suit spice blatt har blue hair-9_zpsg51svxqz.jpg

Er det et antrekk jeg føler meg superkomfortabel i så er det dette, jeg føler bare det er veldig meg. Men jeg er ganske schizofren i klesstilen, så jeg kler meg alltid etter hvordan jeg føler meg. Jeg er egentlig åpen for det meste, inkludert trender, men jeg følger dem absolutt ikke slavisk. Det synes jeg egentlig ingen burde gjøre. Da kan det lett virke som at du ikke har din egen stil, liker du “tilfeldigvis” alt som er i motebildet? Jasså.

Jeg husker hvor kjedelig stil jeg endte opp med da jeg leste moteblader opp og ned i mente, og prøvde å applisere diverse trender til garderoben min. “Ruter er in! Marine! Gull! Leopard! Helhvitt!” Huff… Hvis ikke du liker noe eller synes det er kjedelig, så ikke gå med det! Mitt tips, om du vil finne din egen personlige stil: finn nøkkelplagg som du føler deg hundre prosent komfortabel i, som er veldig DEG, og bygg med basisplagg rundt det. Så kan du ta med de trendy plaggene eller accessories etterhvert, som er i tråd med din personlige stil, og droppe resten. Jeg blir imponert av folk som har en personlig gjennomført stil, uansett om det er gother, golfer, rocker, preppy, urban – whatever. Og det var dagens rant <3

I’m wearing:

Blazer Victoria Törnegren for NLY // Pants Brandy Melville // Sneakers Nike Air Max // Top Topshop 

 

5 kommentarer

Siste innlegg