Må bare tipse dere om denne lille saken…

 photo loreal brow plumper-3_zpsozsauvwo.jpg

Selv om jeg forguder mine øyenbrynsprodukter fra Anastasia, så har jeg også blitt veldig fan av denne lille saken fra L´oreal! Brow Artist Plumper inneholder både farge og små fibre som gjør at det ser ut som du har litt ekstra hår, på en veldig naturlig måte. Den gjør at jeg får flotte øyenbryn på 1-2-3! I tillegg er den super å bruke sammen med øyenbrynsblyant. Den tørker veldig fort, og så er det bare å definere brynene under med blyant. Den er også vannfast!

 photo loreal brow plumper5_zpss1fcev9g.jpg  photo loreal brow plumper_zps11ex23oa.jpg

Jeg bruker Dark Brown HER, men den finnes også i Transparent HER. PS! Nå er forresten NYX Soft Matte Lip Cream inne i fargen Abu Dhabi på Nelly igjen! Du finner den her.

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
5 kommentarer

Siste innlegg