Nominer meg til Vixen Blog Awards!

 photo PicMonkey Collage1_zps0yprezfs.jpg photo PicMonkey Collage_zpsucycqmuu.jpg photo PicMonkey Collage2_zpsmhjw8a2b.jpg

Siden jeg begynte å blogge for 3 år siden, så har jeg faktisk vært nominert hvert år i Vixen Blog Awards og til og med vunnet en gang! Det er jeg veldig takknemlig for. Det begynte med Årets Nykommer, da jeg var en n00b. Det spørs hvor store vinnersjansene mine er dette året, men det er alltid hyggelig å bli nominert for det. Jeg hater egentlig å mase om sånn her, men hvis du synes jeg fortjener en nominasjon i en av kategoriene (i hovedsak tror jeg Årets Moteblogg og Årets Beautyblogg er mest relevant) så nominer meg gjerne under! Tusen hjertelig takk <3

 photo VIXEN_NOMINASJON_GIF_1_zpsdlk94lxj.gif  photo VIXEN_NOMINASJON_GIF_2_zpsbcorilew.gif

12 kommentarer

Siste innlegg