Nude

 photo nude sett crop top skirt set blatt har-2_zpsfwwnnufs.jpg photo nude sett crop top skirt set blatt har-5_zpswqoegbr4.jpg  photo nude sett crop top skirt set blatt har-3_zpsdqpzlq0v.jpg  photo nude sett crop top skirt set blatt har_zps5qbdikmj.jpg

Nude tones ♥ Jeg omfavner alt som er lyst i skapet for tiden, i frykt for å se ut som en gother med det blå håret, lols. Been there, done that. 

Denne kåpen fra Notion er jo kjempe fin, jeg hadde nesten glemt den ut. Den er dessverre ikke i salg lenger men du finner en veldig lik fra Missguided her. Men jeg synes kanskje denne var enda finere (!) Missguided har så insane mye fint, til en så billig penge! Jeg tror faktisk det er favorittbutikken min. Jeg føler jeg kunne gått med nesten alt der. Og siden grensen for toll ble endret til 350,- får du lett et par plagg for det.

Her om dagen dro jeg opp i Anders sin leilighet (hvor lageret mitt av klær er) og fant fram alle vinterkåpene og fuskepelsene mine. Jeg ble litt excited faktisk, det er så gøy med fuskepels igjen! Høstklær <3

I’m wearing:

Nude skirt HERE // Crop top HERE // Sneakers Adidas Superstar HERE // Coat Notion 1.3 (old, similar HERE) // Bag ZARA

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
7 kommentarer

Siste innlegg