C-curl lash extensions

Sponset 

 photo lashes rapide blue hair8 copy_zpsmvgihix2.jpg photo lashes rapide blue hair5_zpsp84fpfkr.jpg

I dag tidlig var jeg innom Rapide for BrowsSteen og Strøm for å få en oppfriskning på vippene. Jeg tok litt kortere vippeextensions denne gangen med mindre bøy, sist hadde jeg D-curl. Gøy å prøve litt forskjellig 🙂 Jeg syntes de ble så tette og fine! Veldig fornøyd. Leppestiften jeg har på meg er forresten Lancome Rouge in Love #Pink Bon Bon.

Om du vil bestille time hos flinke Frida så kan du ringe 96 09 78 90 <3

 

7 kommentarer
    1. Bella og Malen: Takk! 🙂 Det ødelegger ikke nødvendigvis vippene, de kan bare bli litt kortere over lengre bruk, men dette går tilbake til normalen når en slutter med det. Iallefall det som skjedde med meg 🙂 I tillegg kan du bruke vippeserum samtidig som du har extensionsene på, for å styrke dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg