New in // Beauty products

 photo beauty essie leggy legend-2_zpsl5thxp6u.jpg

Essie Leggy Legend // Essie Frock N’ Roll // YSL Volupté Sheer Candy # 7 Sweet Fig // L´oréal Top Coat Siren # Under My Spell // Diesel Loverdose Tattoo EdP // Urban Decay Eyeshadow # Half Baked

Her er noen av de andre produktene jeg fikk her om dagen. Noen nye neglelakker fra Essies høstkolleksjon, øyenskygge fra Urban Decay i min favorittfarge Half Baked (veldig fin gulltone), glitter top coat fra L´oréal, glossy leppestift fra YSL og parfyme fra Diesel.

 photo beauty essie leggy legend_zpsleojgoc9.jpg

Essie # Leggy Legend

Jeg synes denne fargen er så fin! Den var så dekkende at jeg trengte egentlig bare ett lag. I tillegg fikk jeg med en Essie Gel Settler som er en top coat som gjør at neglelakkene får et gel-lignende shine og utseende, mye finere enn vanlig top coat! Kan brukes med alle Essie neglelakker. Du får den her.

 photo beauty essie leggy legend-5_zpsuk49nvct.jpg

Diesel Loverdose Tattoo EdP HERE

Jeg likte også Diesel-parfymen Loverdose Tattoo kjempe godt, den inneholder to av mine favorittlukter, nemlig vanilje og jasmin. I tillegg har den noter av appelsinblomst og bergamott. Ikke for søt, men en blanding mellom tung og søt lukt. Den sitter også lenge.

Jeg har ikke prøvd den nye glossy leppestiften fra YSL enda, skal se om jeg får laget et innlegg om den 🙂

 

Shop the post:

//
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg