Er jeg Norges svar på Kylie Jenner?

 photo kylie heidi1_zpsj5naofcz.jpg

 

Jeg våknet opp til en rimelig flatterende artikkel om meg selv i dag. Det er ikke hver dag en blir sammenlignet med Kylie Jenner – hun er jo ikke akkurat vond å se på, OG hun er åtte år yngre enn meg (hjelpes). Artikkelen ble skrevet for to dager siden, og det har tikket inn med followers på Instagram, men jeg har ikke skjønt hvor de kom fra. Det var inntil jeg fikk en tekstmelding i dag fra en Side2-journalist som spurte om jeg hadde en kommentar til saken.

Jeg har på ingen måte gått inn for å være veldig lik henne, men jeg blir jo inspirert av Kardashian/Jenners som mange andre. I tillegg er det ingen hemmelighet at jeg har fylt på leppene mine jevnt over i flere år, og elsker å eksperimentere med lipliners og leppefarger, noe som så og si har blitt signaturen til Kylie.

Du kan lese hele artikkelen fra 730 og se Topp 10 bildene HER.

  

Edit:

 

 photo kylie heidi2_zpsgpsrmzb4.jpg

 

 

HER kan du lese den nye artikkelen på Side2.

 

10 kommentarer
    1. Kristine Larsen: håhoi, ikke en dag eldre!! Nå gjorde du mandagen min så mye bedre:) tusen takk for veldig hyggelig kommentar <3

    2. Jeg leste tilfeldigvis den artikkelen på 730.no. Flere burde få øynene opp for deg, du virker awesome! Utrolig kul stil til å være norsk, jeg leser hver dag nå! <3

    3. Told ya so! Hihi. Og jeg er enig, flere burde virkelig få opp øynene for deg. Du er sinnsykt kul, inspirerende og jeg bare elsker bloggen din!
      Håper du har en flott tirsdag <3

    4. Michaela: Aw, tusen takk, Michaela! Ja, det hadde vært hyggelig, hehe. Enda gøyere når flere får med seg det en gjør, det er jo en del arbeid som går ned i det 🙂 Veldig gøy at du synes bloggen er inspirende! Ha en flott tirsdag du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg