Peachy make up look

 photo peach make up kylie jenner2_zpsgw3e3zcd.jpg

I går gikk jeg for en fersken/rosa-look for å få litt kontrast til den mørke looken jeg hadde dagen før. Jeg synes den er veldig søt til hverdags, og passer bra til de fleste øyenfarger. Jeg har brukt rosa og oransj blush i kinnene, og den rosa blushen har jeg også brukt som øyenskygge. (Produkter lenger nede i innlegget)

 photo peach make up kylie jenner4_zpsayojfpax.jpgLeppene er veldig viktige her for å få den komplette looken, og nå får jeg endelig vist dere hvordan Restylane-leppestiften fungerer! Det er relativt lite farge i den, men den tilpasser fargen til din naturlige hudtone på leppene. Dermed blir det mer farge når du får den på. Den er shiny og veldig fuktighetsgivende.

 photo peach make up kylie jenner-8_zpssau2gdgl.jpg

Ellers har jeg brukt disse produktene:

 photo peach make up kylie jenner-11_zpsz89hxzua.jpg

 

Naked2 palett Urban Decay, fargene Chopper, YDK og Busted

Anastasia Beverly Hills Contour Kit

Maybelline Master Precise Eyeliner

Max Factor hvit kajal

Urban Decay Afterglow blusher i fargene Score og Indecent

Glominerals Sheer Tint Base som highlighter

Glominerals Protective Liquid Foundation Satin II i fargen Natural light

 

 📱Follow me on Instagram: @heidichic     👻 Snapchat: heidichic

10 kommentarer

Siste innlegg