Exuviance pressemøte

I dag var jeg på Exuviance pressemøte, og fikk høre om deres nyheter. Exuviance er virkelig et helt fantastisk merke, og jeg kan stolt si at jeg er en ambassadør for merket, noe som har vært en drøm lenge. Jeg har jobbet med det i salong før som hudterapeut, og sett effektene av det, både på meg selv og andre. Det er det eneste jeg bruker på huden nå, med unntak av øyesminkefjerner siden de ikke har det i sortementet og så alternerer jeg litt på masker, rett og slett fordi jeg har så mange forskjellige. Jeg skal legge ut hele hudpleierutinen min step by step med produkter på bloggen snart, så kan dere se hva jeg bruker og når jeg bruker det. Hvis du vil ha finere, mer glødende hud så anbefaler jeg Exuviance på det sterkeste. De baserer seg i hovedsak på polyhydroxyacids, eller enklere sagt fruktsyrer, og er dermed veldig anti-aging. Men det er så mye mer enn det også! Det passer til og med for sensitiv hud. Men jeg skal komme tilbake til alt dette senere i et eget innlegg 🙂

 photo exuviance pressemoslashte-2_zpsa2he820j.jpg  photo exuviance pressemoslashte-3_zps3ddu4ygy.jpg

På pressemøtet fikk vi som nevnt presentert nyhetene, blant annet Exuviance Skin Caring Foundation (yes!) i 10 nyanser som er en pleiende foundation med spf 15 og “Polyhydroksy Acid Gluconolactone”, som hjelper på å redusere tegn på aldring. Jeg er ekstremt excited for å prøve den og ikke minst vise den til dere. Jeg kommer også tilbake til de andre to nyhetene senere.

Vi fikk servert herlig mat fra What´Soup mens vi fikk foredrag om de nye produktene. Etterpå var det en make up artist som hjalp oss med å finne den riktige nyansen av foundation til oss.

 photo exuviance pressemoslashte_zpsnzifiawm.jpg  photo exuviance pressemoslashte-4_zpsqp1b9e27.jpg photo exuviance pressemoslashte-6_zpszugw768x.jpg  photo exuviance pressemoslashte-5_zpsdnlbf6ii.jpg photo exuviance pressemoslashte-7_zpstesjtll1.jpg

 photo selfie1_zpsoebsycu9.jpg

Er det noen av dere som bruker/har brukt Exuviance?

10 kommentarer
    1. Hei Heidi 🙂 jeg lurer på om du har fått testet exuviance foundationet? Jeg er på jakt etter den “perfekte” foundation, da det er vanskelig å finn for meg siden jeg sliter med store porer og acne. Den må ikke stimulere talg eller tette igjen porene. Hva synes du om den? Og hvor i oslo kan jeg få tak i en? Setter stor pris på din ærlige mening 🙂

    2. Anonym: Hei! Det har jeg. Den er kjempegod på huden, føles ikke ut som en har sminke på! Den er vannbasert og oljefri, og passer til alle hudtyper, inkludert sensitive. Jeg foretrekker fortsatt å bruke glominerals Satin II til vanlig, fordi den er mer dekkende og mer fotovennlig. Bruker mest Exuviance sin hvis jeg skal ha en helt naturlig sminke, men nå bruker jeg mye sminke så det kan være at dekkevnen holder i lange baner for de fleste 🙂 En veldig god foundation for de som ønsker glød 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg