Couture Covet

 photo vinylux couture covet 200-3_zpsw4r9jj5r.jpg

CND Vinylux Couture Covet # 200 HERE

 

Dagens neglelakkfarge. Jeg bytter ganske ofte farge fordi jeg blir så fort lei, og synes det er gøy å matche til antrekk, sminke osv. Derfor passer disse 7-dagerslakkene fra CND perfekt. De flasser ikke slik som vanlige neglelakker, og i tillegg slipper en å slipe dem av som for eksempel semipermanent lakk som herdes i UV-lampe. Jeg har bare et lag med gel-top coat over de støpte neglene mine, så bruker jeg bare vanlig neglelakkfjerner til å ta neglelakken bort med når jeg er lei, uten å skade de støpte neglene.

Couture Covet # 200 er i Vinylux’ Contradictions høstkolleksjon, som har både lyse og mørke farger i kolleksjonen. Her er en annen flott pastellfarge fra kolleksjonen som jeg gikk med tidligere.

Her kan du se de fleste fargene fra Vinylux. Siden det er CND som produserer dem, så har de laget mange av lakkene helt like som Shellac-fargene! Obs, lakkene må brukes med den spesielle 7-day Top Coaten for å ha den lange effekten, ingen base coat trengs.

5 kommentarer
    1. De er så fine! Spesielt denne fargen.
      går på hudpleielinjen der vi bruker vinylux, kjempe fine farger!!

    2. Aldiana: å, så bra at dere bruker det på skolen! Jeg er selv utdannet hudpleier, kunne ønske vi også hadde brukt det da jeg gikk på skolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg