Some of my latest Snapchats

 photo snapchat5_zpsrgawmhhf.jpg photo snapchat6_zpstaqzguyc.jpg photo snapchat8_zpsszxy4548.jpg  photo snapchat4_zpssdckmyrs.jpg  photo snapchat9_zpsizhhbat1.jpg  photo snapchat10_zpsi9ea3i1z.jpg

Jeg trodde aldri jeg kom til å like Snapchat, hele konseptet fikk meg til å frike litt ut egentlig. Men i det siste har jeg begynt å legge en del bilder ut på MyStory som alle som legger meg til kan se, og der føler jeg det er litt lavere terskel for å vise litt mer hverdagslige ting om meg som kanskje er litt overflødig på bloggen. Her får dere se et mer usminket bilde av meg (absolutt ikke bokstavelig talt, det er nok sminkeselfier), men litt mer meningsløse ting, hva jeg gjør på, hva jeg leser, musikken jeg elsker å lipsynce til (lol), sminketips og mer. Jeg har også lagt til en del av mine følgere, for jeg synes det er gøy å følge med på hva dere gjør også! Håper dere vil følge meg 🙂

Follow me on Snapchat: heidichic 👻

 

5 kommentarer
    1. Hei! Du har så utrolig fine bryn. Kan jeg spørre deg hvilke produkter du bruker? 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg