Cream knit

 photo faux fur skinnbukse1_zpsqkl0y485.jpg  photo faux fur skinnbukse2_zps5jihqh0w.jpg photo faux fur skinnbukse4_zps26rla8bv.jpg photo faux fur skinnbukse-3_zpscqqbovuo.jpg

Jeg driver og hamstrer varme gensere nå som kulden har kommet. De blir jo så ofte brukt nå på vinteren, så det er greit å ha litt utvalg. Jeg elsker off shoulder gensere, fordi jeg synes det er flatterende å vise litt skulder!

Jeg drømte forresten at jeg var sammen med Justin Bieber i natt, haha. Kanskje fordi jeg så ham på Senkveld i går. Synd at han fucket opp besøket på slutten der, for han gjorde jo så mye annet hyggelig mens han var her, skatet med kidsa osv. PR stunt eller ikke? Jeg tror egentlig ikke det, det hadde vært så slemt å planlegge noe sånn overfor fansa. Men hvem vet.

I’m wearing: 

Sweater HERE // Bag Ecco // Leather pants and faux fur ZARA // Sneakers HERE

9 kommentarer
    1. Den genseren var utrolig fin! Synes det er dødsfint med off shoulder gensere på andre, men jeg klarer aldri å føle meg helt vel i det selv. Jeg føler liksom at de detter av hele tida og klarer ikke helt å innfinne meg med at de faktisk skal være sånn, så jeg overlater det til dere som fikser det! 😀

    2. Sarah Asgari: Aaw, tusen takk, Sarah<3 Jeg bruker glominerals Satin II, ingen over, ingen ved siden! Den er veldig bra til foto, ja. Om du legger Tikei.no mineralfoundation oppå som et finishing pudder får du den fineste huden! Sverger til begge to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg