Friyay

 photo beige fuskepels faux fur coat kape-2_zpsmpfqshrd.jpg photo beige fuskepels faux fur coat kape_zpsubktwksq.jpg  photo beige fuskepels faux fur coat kape-5_zpsh3tqsbop.jpg

Flatforms Junkyard HERE // Top NLY // Jeans and coat ZARA

I dag møtte jeg Kris i byen, så fikk han tatt noen bilder av meg (jei!) før vi dro og tok en kaffe på Wayne’s. Det blir så sykt tidlig mørkt for tiden, noe som gjør det mye vanskeligere å få tatt gode bilder. Winter, here we go. Jaja. Etterpå dro jeg på biblioteket og lånte en haug med bøker, vet ikke hvorfor jeg alltid låner så mye for jeg liker egentlig ikke å lese, og leser veldig sakte. Rekker det aldri på en måned liksom. Men det er mye spennende litteratur der ute… som jeg aldri får lest :p

Nå er jeg ferdig med fredagstacoen, så nå skal jeg gå løs på fredagspilsen. GOD HELG <3

5 kommentarer
    1. Blir så inspirert av antrekkene dine! Jeg pleier å sette meg på kafe noen kvelder å lese, mye enklere å slappe av og kose seg med boka da. Sitter jeg hjemme begynner jeg med alt annet :p

    2. Camilla: Så hyggelig at du blir inspirert! 😀 Det kan faktisk være en god ide å dra på kafé å lese, eller rett og slett på biblioteket. Der får jeg enklere roen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg