Dots

 photo IMG_7809_zpswxs6aitd.jpg  photo IMG_7810_zpsnqijwla1.jpg  photo IMG_7811_zpsp25ko86q.jpg  photo IMG_7812_zpsqa72j8vm.jpg

Wedge sneakers Nike Air Revolution Sky Hi HERE // Top Adidas Junkyard HERE // Leather pants and backpack ZARA

 

Jeg glemte helt å poste antrekket fra mandag. Jeanette var så snill å ta bilder av meg før vi tok en kaffe på Skøyen etter Baborkurset. Jeg synes Adidas har så mange kule design. Sporty statement plagg passer alltid bra når man er i et lekent humør 🙂 Og de Nike Air skoene her er helt insane digge å gå i! De har en skjult hæl på 6,6 cm, men det føles som om man går i flate sko. Jeg har dem i størrelse 6.

8 kommentarer
    1. Åh, gud så pen du er! Hadde gitt alt jeg eier for å se ut som deg. Elsker håret ditt, ansiktet ditt (!!! seriøst) og stilen din! Nydelige bilder, virkelig. Er kjempeglad jeg havnet innpå bloggen din med et uhell, for du er seriøst sånn et nydelig menneske å se på og jeg er sikker på at innsiden er minst like nydelig. Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg