Two splits

 photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt-10_zpsbqxnifnw.jpg photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt2_zps2lqyqqma.jpg photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt-6_zpsczsklj2m.jpg photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt_zpsimbme6wo.jpg  photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt-4_zpsbku3irol.jpg  photo blatt har sheinside gratt skjoslashrt grey skirt1_zpsde8y0vvz.jpg

Shoes: SheIn HERE

Split skirt: SheIn HERE

Top: ZARA

Jacket: Stars by Jonas Hallberg (old) 

 

Det er seriøst ingen skodesign jeg har siklet mer på i mitt liv enn det her. Med en gang jeg så de fra Stella McCartney for noen år siden så tenkte jeg bare OMG for noen perfekte sko. De er høye, sporty men også chic. De passer seriøst til alt. Jeg fikk seff ikke tak i Stella sine og hadde egentlig bestemt meg for å bare glemme dem, men når jeg så disse på SheIn her om dagen så måtte jeg bare slå til. Det er absolutt en budsjettversjon, men de er veldig gode å gå i, ser flotte ut og kvaliteten er ålreit. Jeg liker også at de er matte istedetfor skinnende. De er kanskje hakket små i størrelsen, ikke så mye, men kanskje en halv størrelse. Jeg tok 36 istedetfor 35 for å være på den sikre siden, og de passet bra.

 

//

 

9 kommentarer

Siste innlegg