På forsiden av Haugaland Nytt

 photo 1_zpsgxg8pgxy.jpg

For et par dager siden gjorde jeg et intervju med Haugalandnytt i forbindelse med bloggen, og i dag kom papirutgaven ut. Jeg fikk vite sent i går kveld at det var toppsaken, så det var jo kjempemoro! Det beste av alt var at jeg ikke hadde fått tak i mamma på telefon de to siste dagene, så da tenkte jeg at jeg får fortelle i dag istedet at det kommer en artikkel ut i lokalavisa. Uviten gikk mamma ut i postkassen i dag morges og hentet avisa og hun fikk helt sjokk, haha. Det var jo hun som hadde tatt bildet som var på forsiden også, så hun skjønte jo ingenting. Pappa og mamma bare: “Visste du om dette eller??”

 photo haugalandnytt-7_zpsalzm9nmq.jpg

Uansett veldig gøy å få litt anerkjennelse i hjembyen! Haugesund in my ♥ Takk til Elizabeth Huanca Vold som skrev den fine artikkelen i Haugalandnytt

I avisen kan du lese litt om meg, min bloggreise og mine beste skjønnhetstips til vinteren. 

 photo haugalandnytt-8_zpsodzzl9ag.jpg

Du kan lese hele avisartikkelen her (side 20-21).

6 kommentarer

Siste innlegg