Mine favoritter fra NYX + 15% ekslusiv rabattkode på Bangerhead.no!

Sponset

 photo nyx dewy simply nude honey5_zpsm07hv4eq.jpg

Akkurat nå har jeg en fantastisk rabattkode til dere som gir -15% av på ALT på Bangerhead.no! Du kan bruke den på alt utenom kampanjer og ikke sammen med andre rabattkoder. Bangerhead har så utrolig mye bra merker – alt fra NYX til Anastasia Beverly Hills. Bruk koden heidichic for å få 15% avslag, varer kun til i morgen!

Mine NYX favoritter

 

 photo nyx dewy simply nude honey-7_zpsljszwnx3.jpg

Hvem elsker vel ikke Soft Matte Lip Cream fra NYX? Den har jo blitt en sensasjon, og finnes i så utrolig mange fine farger. Her har jeg den i fargen Stockholm, den er en veldig fin beigetone som går på som en våt leppekrem og når den tørker får den en flott, matt finish. Koster 110 kroner her.

 photo nyx dewy simply nude honey-2_zps1zu4nixe.jpg

Disse to setting sprayene fra NYX er veldig populære blant youtubere. Du sprayer dem på ansiktet til slutt når du er ferdig med sminken, for at sminken skal holde seg lenger. Den ene gir en matt finish, og den andre gir en mer glødende finish. Jeg liker begge to veldig godt, men holder kanskje en knapp på Dewy, siden den gir litt mer fuktighet og glød. Den matte er veldig fin til en fet hud for eksempel siden den er shine-free, men den fungerer også utmerket på normal hud. Du finner Matte Finish her og Dewy Finish her.

 photo nyx dewy simply nude honey-6_zpsimqqup5k.jpg

Denne leppepennen, Simply Nude, er så enkel og påføre og så fin! Den er kremet og får en semimatt finish. Du kan bruke den alene eller med lipliner og primer for å få den til å holde enda bedre.

Jeg har den i Honey, slik ser den ut på:

Er den ikke fin? Perfekt nudefarge!

 photo nyx dewy simply nude honey1_zpsjiimqs7s.jpg

NYX Eyeshadow High Definition Base er en kjempegod øyenskyggeprimer som glatter ut linjene på øyelokket og gjør det enklere å påføre sminken. Det gjør også øyenskyggen mye mer holdbar! En must have. Den koster 109,- og du finner den her.

 photo nyx dewy simply nude honey-3_zps6sn6pmvi.jpg

Til slutt mine elskede NYX Pump it Up Lip Plumpers! Disse er virkelig gode lip plumpere, og billige også! Jeg har brukt dem i over tre år nå. Jeg er spesielt fan av fargen Kim og det er som oftest den jeg bruker hvis du ser meg på bilder med lipgloss. Den er helt perf og jeg har fått så mange komplimenter for den! Koster bare 90,- og du finner den her

 photo nyx pump it up lip plumper kim lisa_zpstgcqae2j.jpg

Dette er bare noe av det de har på Bangerhead, gå inn der nå og ta nytte av rabattkoden heidichic ! Varer kun til i morgen 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg