Fra blått hår til blondt!

Sponset

 photo blonde grey hair blondt har gratt4_zps97pzv6pi.jpg  photo blonde grey hair blondt har gratt-4_zpsh8pxoyt4.jpg  photo blonde grey hair blondt har gratt-3_zpsz7clrpc1.jpg photo blonde grey hair blondt har gratt-24_zpslmiw01en.jpg

I går var jeg hos HildeOmerta og fikset håret. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre før jeg kom dit – enten farge det blått igjen eller bli blond. Jeg har aldri prøvd å bli kvitt blåfarge før, men det er mye vanskeligere å bli kvitt enn for eksempel rosa! Særlig hvis det er en del grønne pigmenter i det. Heldigvis fant Hilde en utrolig god løsning, og plutselig var all fargen trukket ut av håret, uten å skade det noe nesten. Da satt jeg igjen med et veldig oransjaktig gult hår, men det bare bleket vi lyst. Jeg hadde seriøst aldri trodd at dette skulle gå på én dag! Jeg er så imponert over frisøren min, hun er best! <3

Denne gangen gikk vi for en kald blondfarge med nesten litt rosa/fersken shimmer i, og en brunlilla bunn. Jeg er så fornøyd! De extensionsene her er i den fineste blondfargen ever! Jeg har aldri sett den fargen før på extensions.

 photo blonde grey hair blondt har gratt-21_zpszkm4nsgq.jpg photo image2_zps1oktjpnu.jpg

Jeg er så fornøyd, jeg hadde ikke forventet en så fin blondfarge etter det håret måtte gjennom! Jeg bruker fortsatt Hempz produktene på håret mitt, de er så gode og pleiende. Perfekt for extensions, og jeg merker at mitt eget hår får mye bedre kvalitet når jeg bruker dem. Jeg bruker den blå serien, ettersom den passer best til extensions.

 photo blonde grey hair blondt har gratt-22_zpsh6ae90yu.jpg

Maske her, sjampo her, balsam her

Om du vil bestille time hos Hilde bestill online her eller ring:

  • tlf.: 97 97 33 22
  • Bygdøy Allé, 0265 Oslo
10 kommentarer

Siste innlegg