Nails by Narmin // -30% på negler

Sponset

 photo negler omerta narmin-2_zpsc1irxz7z.jpg photo negler omerta narmin-21_zpsuor15jsc.jpg

På mandag var jeg hos NarminOmerta og satt på negler. Jeg har gått så lenge uten nå, så det var kjempeherlig å få dem på! Narmin er superflink. Hun lager gelénegler og de blir virkelig helt perfekte. Bare sjekk ut Instagramen hennes @n.segerblad, altså, resultatene snakker for seg selv. Nå har jeg prøvd både akryl og gele, men jeg tror jeg foretrekker gelé. De blir liksom litt finere nederst ved neglebåndet, og så virker de mer “ekte”. Litt tynnere er de også. 

 photo negler omerta narmin-20_zpsegrpdm6w.jpg photo negler omerta narmin-5_zpst5ughsea.jpg

Jeg gikk for en grå farge, Gelish i Cashmere Kind of Gal. Var den ikke fin? Jeg synes det er digg å ha litt diskret, lyse farger, da kan jeg lakke over med vanlig lakk hvis jeg blir lei eller bare vil ha en forandring for en dag.

 photo negler omerta narmin dajana tomanovic_zpskujhq47a.jpg

Søte Dajana kom også innom salongen 🙂 Hun fikser også neglene sine hos Narmin.

 photo negler omerta narmin-18_zpsz5ulj7mb.jpg  photo negler omerta narmin-7_zpsqxtlfriv.jpg photo negler omerta narmin-24_zpsxrfluxbn.jpg photo negler omerta narmin1_zpszasirwe8.jpg

Nå har Narmin et spesialtilbud til dere, nemlig -30% ut januar på ALLE neglebehandlinger! Du kan sjekke behandlinger og priser her.

Du kan bestille online her eller på:

  • Tlf.: 948 06 225
  • Bygdøy Allé 66, 0265 Oslo
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg