Ex-girlfriend

 photo gwen stefani urban decay look ex-girlfriend 1_zpsnuvyknva.jpg

Jeg driver fortsatt og utforsker Gwen Stefani-palettet fra Urban Decay, og i dag brukte jeg fargene Steady, Zone og 1987, litt lysere look enn sist gang. En får også med leppestiftprøver som kommer ut i vår/sommer, og jeg elsket denne! Ex-Girlfriend heter den. Veldig digg konsistens, fikk leppene til å se kjempefreshe ut. Skal vise dere hvordan resten av dem ser ut senere, de har blant annet en flott rød en, som trossalt er signaturfargen til Gwen!

 photo gwen_zpsa3sj0ywm.jpg photo gwen stefani urban decay look ex-girlfriend_zpspzxln2j7.jpg photo gwen stefani urban decay look ex-girlfriend 2 1_zpsu2nbh0uy.jpg

Instagram og Snapchat: @heidichic

 

4 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg var maskør i sin tid, og du er helt nydelig sminket. Har du noen eksempler på hvordan du highlighter etc?
      Jeg skriver bok nå så jeg orker ikke gå gjennom blogger og lete. Ikke for å være frekk.
      Din besøkte jeg jo til og med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg