Darker roots, brighter blonde

Sponset

 photo blondt har5_zpszofzkgmt.jpg

Jeg begynner virkelig å bli fast inventar i denne salongen, hehe. Jeg var tilbake hos Hilde i går for å fjerne litt grønnskjær etter blåfargen og farge bunnen litt mørkere. Brunfarge holder bare ikke i håret mitt, it’s not meant to be, haha. Måtte gå for mørkebrunt denne gangen:

 photo blondt har4_zpsjtgda2c1.jpg photo blondt har 6_zps9evpwxrm.jpg  photo blondt har 4_zpsgbyhn3bz.jpg  photo blondt har 5_zpsippphel8.jpg photo blondt har ja2_zps2ao1wkb2.jpg

Nå er jeg klar for jula! Reiser hjem i dag faktisk, og kjenner at jeg gleder meg litt. Jeg har ikke vært hjemme på ett år(!) Skal bli godt å komme vekk fra Oslo litt og være med familien. Ikke minst skal jeg gjøre keien utrygg, høhø. Nå må jeg snart begynne å pakke bagasjen og julegavene, og så er det rakt på flyplassen i kveld. 

5 kommentarer
    1. Flott resultat! kledde deg veldig godt!
      Har motsatte problem håret mitt holder alt for godt på brunt eller generelt på alt med rød toner i så ikke alltid like lett å skulle bli blond nei.
      God jul!

    2. Takker for svar, sikkert greit og bli sponset litt ja 😊
      Spennende og følge deg, lærerikt og lese om f.eks Exuvianse produktene jeg akuratt har startet med.
      Ha en fin kveld,skal nok ikke se bort i fra at det kommer noen flere spørsmål 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg