X-mas lashes

Sponset

 photo vipper rapide for brows volum9_zpsipulnbtt.jpg

Rett før jeg reiste hjem til jul så fikk jeg ordna vippene mine hos flinke Kassandra. Alltid behagelig å sitte i stolen der, hun er så hyggelig 🙂 Jeg er utrolig fornøyd med vippene, de har holdt kjempe godt! Som du kan se under så er det ikke så stor forskjell på før og etter refill, etter cirka tre uker: photo vipper rapide for brows volum2_zpshdwsucsq.jpg

Jeg har aldri hatt noen vipper som sitter så godt som dette, i tillegg så liker jeg veldig godt at hun graderer størrelsen fra innerst til ytterst, slik at jeg får en liten cat eye-effekt.

For at extensionsene skal sitte så lenge som mulig, så skyller jeg ikke øynene under vann hver gang jeg vasker ansiktet. I stedet fjerner jeg sminken med bomullspads of Q-tips. Det er likevel viktig å skylle et par ganger i uken, ellers kan det oppstå bakterier. Utenom det så hjelper det å børste dem en gang til dagen, da ser de også finere ut. Det er en stor fordel om du klarer å sove på ryggen (noe som også er viktig for å forebygge rynker) men det er jo ikke alle som orker det. Du kan bruke mascara på vippene, men det vil få dem til å falle av fortere, og det er en kinkig prosess å fjerne mascaraen. Jeg pleier av og til å bruke det rett før jeg skal fylle på igjen, når det er lite vipper igjen. Men heldigvis har jeg sluppet det med Kassandra sine skillz 🙂

 

 photo vipper rapide for brows volum-7_zpsw4ofhy4y.jpg  photo vipper rapide for brows volum-8_zps48bu0tl3.jpg photo vipper rapide for brows volum-9_zpshkp90q48.jpgBestill time hos Kassandra:

  • Ring: 960 97 890
  • Beauty Lounge Steen & Strøm, 1. etasje
4 kommentarer
    1. Hei! Vippene dine ser kjempefine ut! Jeg har hatt extensions noen uker nå, sparer masse tid om morgenen men fjerning av sminke på kvelden tar LITT lenger tid… Jeg har noen spørsmål jeg håper du kan svare på :
      Hvordan du får til å fjerne sminken med bomullspads? Jeg har forsøkt, men bomullstrådene hekter seg fast i festet til extensionene :/ Og føler også at det blir endel sminke igjen langs vipperoten etter fjerning hvs jeg ikke skyller med vann etterpå…
      Hvilken sminkefjerner bruker du til øynene når du har extensions?

    2. Tonje: Jeg tar det meste med bomullspads og så resten nær vippekanten med Q-tips. Og så skyller jeg med vann av og til 🙂 Liker Bioderma eller glominerals sin eyemakeup remover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg