Black lips

 photo nightmoth mac lipliner lips dark lips makeup9_zps52cuk7r1.jpg

Jeg elsker mørke lepper, det er så sexy men samtidig elegant. Det er morsomt å tenke på at sist jeg brukte sort leppestift så var jeg tretten år og gother, og da var det ikke særlig populært, hehe. Men i senere tider har det blitt en trend, leppene blir mørkere og mørkere for hver høst/vinter, og nå er det helt innafor med sorte lepper. Denne looken minner meg spesielt om Khloe Kardashian, som ser ut til å ha lagt sin elsk på den.

Jeg har lett etter en lip liner som er kjempemørk, nesten sort, og i en lillatone. Nightmoth fra MAC ble tatt med i farta, og den viste seg faktisk å være helt perfekt! 

 photo nightmoth mac lipliner lips dark lips makeup-12_zpsdctcx2tg.jpg photo nightmoth mac lipliner lips dark lips makeup5_zpsrirprarz.jpg photo nightmoth mac lipliner lips dark lips makeup10_zpspyvija8q.jpg

Når en bruker såpass mørk leppestift så er det fint å ha litt lys øyensminke synes jeg, så jeg gikk for High og Radar fra Naked Smoky paletten, som er to fine shimmerfarger. Jeg brukte High over lokket og Radar i globallinjen, og så blandet jeg dem litt sammen. Jeg gikk også for en sort cat eye-liner. photo naked2_zpsqemqfztp.jpg photo nightmoth mac lipliner lips dark lips makeup6_zps68dzwgjx.jpg

Do you like?

Følg meg på Instagram og Snapchat @heidichic

 

14 kommentarer

Siste innlegg